Last_Drive

Monday, September 04, 2006

Last_Drive

Last_Drive
χμμ...

12 Comments:

  • Ε, ναι λοιπόν!

    Η αναμονή άξιζε!

    Γνωρίζω από χρόνια το βαθυστόχαστο πνεύμα σου και την ενδελεχώς αναλυτική σου σκέψη αλλά μπορώ να πω ότι μένω κατάπληκτος!

    Εις ποία βάθη εσωτερικής αναζήτησης σκοπεύεις να μας ταξιδέψεις ακόμα δεν το γνωρίζει κανείς παρά μόνο η διάνοιά σου την οποία αφειδώς ξεδιπλώνεις καθημερινά προς εμάς!

    Γράφτηκε λοιπόν το -τρέμει το χέρι μου και μαζί και το γραφείο και θα μου χυθεί και ο καφές- γράφτηκε λέγω το "χμμ..." που θα αφήσει ιστορία στο χώρο της συγγραφής!

    Συγχαρητήρια Last_Drive for your First_Drive in here!!!

    By Blogger aggelos-x-aggelos, at 5:32 AM  

  • ...

    By Blogger cindaki, at 2:45 AM  

  • ...

    By Blogger cindaki, at 2:51 AM  

  • ...Έχω μείνει άφωνη!

    Τέτοια πληρότητα, τόσο μεστός λόγος!

    Ναι, έχει δίκιο ο aggelos, σίγουρα θα αφήσεις ιστορία!!!

    By Blogger cindaki, at 3:06 AM  

  • Ευχαριστώ πολύ! Είχα λίγο στεναχωρηθεί γιατί το κείμενο αυτό δεν βρήκε αρχικά την ανταπόκριση που περίμενα αλλά να που δύο τόσο καταξιωμένοι αξιόλογοι και έμπειροι bloggers το ανακάλυψαν μέσα στον ωκεανό του διαδυκτίου και εκτίμησαν την αξία του.
    Άγγελε δεν ξέρω πως με ανακάλυψες αλλά εγώ σε παρακολουθώ μήνες τώρα και έχω κάνει και σχόλια στα posts σου αλλά δεν φαντάζομαι να με θυμάσαι μέσα σε τόσους εκατοντάδες αναγνώστες σου. Είσαι το πρότυπό μου!
    Sofi είσαι πολύ γλυκιά! Τα σχόλιά σου μου δίνουν δύναμη, ειδικά το πρώτο απ΄τα τρία! (Το δεύτερο δεν το πολυκατάλαβα...)
    Ετοιμάζω μήνες τώρα το επόμενο post μου αλλά επειδή αγαπώ πολύ και πιστεύω σ'αυτό το πρώτο, θα το αφήσω λίγο καιρό ακόμα...Δεν θέλω να το κάψω.

    By Blogger last_drive, at 2:45 PM  

  • καλά τους τα είπες
    χμμ και πάλι χμμ

    By Blogger mamba ...black mamba, at 10:55 AM  

  • Mamba ευχαριστώ για την υποστήριξη. Ίσως ήμουν λίγο αιχμηρός αλλά όπως λες και συ τους άξιζε. Κeep rocking και τους φάγαμε!

    By Blogger last_drive, at 3:36 PM  

  • Γειά σου κι από μένα και καλορίζικα!

    Νομίζω θα φας και τον Yosemite Sam στην υπέρβαση.... "νοποστάρειν κι όμως κομμεντάρειν"!!!!

    Αιντε καλή μας συνέχεια!!!!
    :)))

    By Blogger Aphrodite, at 9:44 PM  

  • :)

    kαλημερα χμμμ!!

    By Blogger candy's τετραδιάκι, at 12:07 AM  

  • Καταιγισμός σκέψεων!

    By Blogger 3 parties a day, at 5:29 AM  

  • Ευχαριστώ πολύ κορίτσια. Μου δώσατε δύναμη να συνεχίσω. το καινούριο post είναι αφιερωμένο σε σας.

    By Blogger last_drive, at 3:31 AM  

  • Α στα διάλα ρε!

    Άκου κορίτσια σε post με δικό μου σεφτέ

    By Blogger aggelos-x-aggelos, at 2:39 PM  

Post a Comment

<< Home